facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Keadaan Terkini Amalina Che Bakri Yang Mengejutkan Selepas Gagal Pengajian di UK?

alina Che Bakri Yang Mengejutkan Selepas Gagal Pengajian di UK? 






Masih ingatkah anda dengan Nur Amalina Che Bakri, pelajar terbaik SPM yang mendapat 17A1 pada tahun 2007? Inilah Kisah Buruk Yang Tersebar Tentang Dirinya Ketika Menuntut Di Luar Negara.


Selepas mendapat keputusan cemerlang itu, Amalina mendapat tajaan penuh dari Bank Negara. Jadi, Amalina berangkat ke UK untuk buat A-Level sebelum memasuki University Of Edinburgh, Scotland untuk melanjutkan pelajarannya dalam bidang perubatan.


Lepas tu cerita Amalina terus lesap begitu sahaja. Rupa-rupanya di internet dah tersebar cerita dia gagal dalam peperiksaan dan dah pun pulang senyap-senyap ke Johor Bahru.


Kami sangat berharap ini bukan cerita benar tetapi beberapa gambar menunjukkan perubahan Nur Amalina Che Bakri semasa melanjutkan pelajaran di UK.


Seperti kata orang ramai, mungkin dia 'cultural shock' kerana perubahan budaya yang begitu ketara.













Cerita mengenai Amalina ini disebarkan oleh seorang pelajar yang juga berada di universiti yang sama dalam blognya. Blog tersebut telah tiada serta facebook Amalina juga tidak ditemui lagi (dipadamkan).


Apa-apapun korang tengok sendiri gambar di bawah yang dikatakan adalah Nur Amalina Che Bakri yang dah tak betudung dan semakin bersosial. Adakah ini betul Amalina? Apa komen korang?


Diberitakan Amalina berubah selepas kegagalannya dalam pengajian di tahun kedua di University of Edinburg... betul atau tidak, wallahualam!!


Di awal pengajian di UK.




My Instagram

Popular

Featured