facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Gadis 'Tersilap' Hantar Foto Sedang Mandi Kepada Ayah Sendiri!! Semoga ianya menjadi pengajaran kepada semua supaya berhati2 ketika mahu menghantar foto2 peribadi kepada orang.!



Gadis 'Tersilap' Hantar Foto Sedang Mandi Kepada Ayah Sendiri


Gadis tersilap hantar gambar tak berpakaian kepada ayah sendiri. Tersalah hantar gambar itu perkara normal, tetapi tersalah hantar gambar tak berpakaian itu memang kurang normal lebih-lebih lagi kepada bapa sendiri. Lihat screenshoot dibawah ini :


Begitulah yang terjadi kepada seorang gadis yang hanya dikenali sebagai Melissa dalam akaun Twitternya. Dalam kejadian itu, gadis berkenaan 'terhantar' foto dirinya tanpa seurat benang kepada ayahnya sendiri.

Apa pun reaksinya, ayahnya cuba membalas kembali mesej berkenaan. Berikut adalah pengakuan gadis tersebut di dalam satu screenshoot di dalam akaun Twitternya mengenai apa yang terjadi.


Semenjak post tersebut tersebar didalam akaun Twitter, pengikutnya yang pada mulanya hanya 800 orang telah meningkat secara mendadak kepada 13,000 orang.

Cara mudah mahu naikkan followers, tetapi memalukan diri sendiri.


Semoga ianya menjadi pengajaran kepada semua supaya berhati-hati ketika mahu menghantar foto-foto peribadi kepada orang.

My Instagram

Popular

Featured