facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Kajian terbaru,wanita kini lebih kerap tonton filem lucah berbanding lelaki.. Jom Tengok Bukti-Bukti Kajian ini !! Biar Betul ?? Korang Sokong Ke ?

101524b71pmeewp1wpnmew.jpg
Gambar sekadar hiasan.
Bagaikan tidak percaya pula apabila satu kajian yang dijalankan mendapati golongan wanita lebih kerap menonton filem lucah berbanding lelaki.
Menurut kajian yang dijalankan oleh portal filem lucah “terkenal”, 72% pengguna yang menggunakan telefon pintar untuk menonton filem lucah majoritinya terdiri daripada wanita.
101119a1ahedhk9hjkiykj.jpg


Data statistik terbaru dari Pxxxhub menunjukkan bahawa 72% daripada trafik yang berkunjung ke laman web tersebut datang daripada pengguna telefon pintar manakala baki 28% datang daripada pengguna komputer.
Berdasarkan data untuk bulan Februari 2017, hampir 80% trafik wanita datangnya daripada telefon pintar dan tablet berbanding dengan 69% pengguna lelaki.
Majoriti pengguna wanita terdiri daripada kumpulan usia 18-34 tahun mencatatkan angka tertinggi berbanding dengan kumpulan usia yang lain.
101102zsr8rxovvvwn3unw.jpg
Apa sudah jadi wahai wanita? Harap-harap rakyat Malaysia tidak termasuk dalam kajian ini kerana penulis percaya wanita Malaysia amnya pasti tidak gemar menonton filem lucah seperti yang disangka. Ingat, amal makruf nahi mungkar! –

My Instagram

Popular

Featured