facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Inilah 5 Selebriti Cantik Yang Telah Hilang 'Keperawanan' Mereka Saat Masih Belasan Tahun


Berbicara mengenai seks dan selebriti, tentu ada perkara yang mengejutkan. Seperti yang berikut ini. dihimpun dari pelbagai sumber tentang selebriti yang sudah kehilangan keperawanan mereka di usia muda. Lebih tepatnya di usia belasan tahun.

Ya, di pertengahan abad ke-20, dunia barat mengalami banyak pergeseran nilai-nilai tradisional sehingga seks bebas dan hal-hal semacam itu cenderung menjadi sesuatu yang biasa.

Tentu saja ini bukan perkara baik untuk dicontohi, melainkan lebih kepada pengajaran bahawa tidak seharusnya remaja di usia belasan sudah kehilangan dara.

Berikut adalah 5 Artis Cantik Yang Hilang Perawan Saat Umur Masih Belasan Tahun:

1. Paris Hilton


Ini adalah khabar angin yang tersebar luas tetapi belum disahkan oleh pihak yang berkaitan. Paris Hilton dikatakan telah kehilangan keperawanan di usia yang sangat muda, iaitu pada usia 15 tahun.

Dikhabarkan, Randy Spelling anak dari pengeluar Aaron Spelling yang telah mengambilnya dari Paris.

Pada masa itu disyaki, Randy usia 17 tahun. Nenek Paris tidak bersetuju dengan hubungan antara Paris dan Randy, kemudian keduanya melarikan diri ke sebuah hotel di Palm Springs. Di situlah diduga Paris menyerahkan keperawanannya pada Randy.

2. Britney Spears


Saat pertama kali terkenal, Britney Spears menjadi idola ramai orang. Kerana memang pada masa itu Britney adalah remaja cantik dengan tubuh yang seksi.

Ketika dia mula berpasangan dengan Justin Timberlake, semua beranggapan bahawa Justin yang mengambil keperawanan Brit. Ternyata tidak perkara demikian.

Ibu Britney mendedahkan bahawa anaknya mula minum minuman keras di usia 13 tahun. Pada ketika itu dia bercinta dengan seorang pemain bola. Kemudian si ibu menyatakan bahawa Britney telah kehilangan keperawanan di usia 14 tahun.

3. Angelina Jolie


Pelakon seksi ini kehilangan dara pada usia 14 tahun dengan teman lelakinya dari SMK. Namun anehnya, Jolie tidak dapat berhenti di situ. Dia merasa lebih emosi dan seks itu tidak cukup untuk membuatnya terikat dengan teman lelakinya.

Dikhabarkan dia mengambil pisau dan menyayat punggung teman lelakinya agar dapat merasakan kenikmatan seks yang sebenarnya. Mungkin inilah sebabnya mengapa Jolie saat ini selalu menginginkan seks dengan fantasi BDSM.

4. Khloe Kardashian


Khloe Kardashian, kehilangan perawannya pada usia 14 tahun. Hal tersebut diungkapkan dalam sebuah buku yang ditulisnya bersama adiknya dengan judul 'Kardashian Konfidential'.

Walaupun begitu, dia mengatakan bahawa itu adalah keputusan yang mengerikan apabila dia mengakui kepada si ayah.

Orang yang mengambil keperawanan Khloe adalah lelaki yang jauh lebih tua darinya. Namun ketika itu dia sudah pandai berbohong dengan mengatakan bahawa dirinya sudah berusia 16 tahun.

Khloe kerap keluar rumah dengan memandu kereta keluarganya secara diam-diam dan bersama dengan lelaki tersebut. Penipuann yang dia lakukan begitu rapi dan dapat ditsembunyikan hingga mereka akhirnya putus hubungan.

5. Jaime Pressly


Jaime Pressly mendedahkan pada Howard Stern bahawa dia kehilangan keperawanan pada usia 14 tahun. Pada usia itu, Pressly cukup sibuk, iaitu ketika dirinya berkerjaya sebagai model dengan Teen Magazine.

Apabila ditanya bagaimana itu boleh terjadi, Pressly dengan jelas mengatakan bahawa hal tersebut sangat menyakitkan.

Sebab memang kejadian itu dialami ketika tubuhnya sebenarrnya belum siap betul untuk melakukan adegan seks lantaran masih terlalu muda.

My Instagram

Popular

Featured